Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 144 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Manažerské kompetence v malých podnicích
Novák, Petr ; Szarková, Miroslava (oponent) ; Mohelská, Hana (oponent) ; Tomšík, Pavel (oponent) ; Putnová, Anna (vedoucí práce)
Dizertační práce pojednává o manažerských kompetencích v malých výrobních podnicích v České republice. Záměrem výzkumu bylo zjištění současné úrovně těchto kompetencí u vrcholových manažerů těchto podniků. Zvolená problematika představuje velmi aktuální téma z pohledu dalšího rozvoje kompetencí potřebných pro výkon manažerské profese. Autor při zpracování dizertační práce vycházel z teoretických poznatků nabytých důkladným studiem českých a zahraničních odborných monografií, publikovaných vědeckých článků v odborných časopisech, ostatních elektronických zdrojích a především z provedených primárních výzkumů. Hlavním cílem dizertační práce bylo zjištění úrovně manažerských kompetencí vrcholových manažerů malých výrobních podniku z pohledu podnikového řízení, identifikace klíčových proměnných majících vliv na tuto úroveň a navržení doporučení vedoucích k rozvoji zjištěné úrovně. K dosažení hlavního cíle pak dále byly stanoveny 4 dílčí cíle a 5 hypotéz. Na základě výsledků z provedeného pilotního výzkumu kompetencí byl vytvořen model manažerských kompetencí, který byl následně ověřen primárním výzkumem. V rámci vyhodnocení získaných dat byla určena výsledná úroveň jednotlivých kompetencí. S použitím statistického vyhodnocení hypotéz byly zjištěny závislosti mezi kompetencemi a proměnnými, jimiž byly pohlaví manažera, délka současné a celkové manažerské praxe, věk, vlastnický vztah manažera k podniku a nejvyšší dosažené vzdělání manažera. Souhrnné výsledky byly uvedeny do širšího kontextu v porovnání se zjištěným stavem současného vědeckého poznání a na jejich základě byla vytvořena doporučení pro zvýšení úrovně manažerských kompetencí. Závěrem byly uvedeny přínosy dizertační práce a návrh doporučení v pokračování výzkumné činnosti.
Implementace BIM do podniku malého rozsahu v ČR
Helvínová, Veronika ; Pospíšilová,, Barbora (oponent) ; Vítková, Eva (vedoucí práce)
Tématem a cílem práce je definování charakteristik BIM, výhody a překážky implementace BIM a vývoj BIM situace v ČR. Vzhledem k nově vznikající situaci možnosti veřejných zakázek zadávaných pomocí metod BIM je analyzována současná situace ve vybraných krajích. Zároveň jsou zkoumány současné výhody a překážky implementace BIM v podnicích. Na základě teoretického podkladu a šetření pomocí dotazníku je sestaveno možné schéma postupu při implementaci BIM do podniku malého rozsahu.
Návrh strategického rozvoje společnosti Naupo s.r.o působící v oblasti sklenářských prací
Fiala, Ivo ; NWT,, Markéta Maláčová, internship back office division ve společnosti (oponent) ; Bumberová, Veronika (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem strategického rozvoje malého podniku, který provozuje svou činnost v oblasti výroby a montáže skel. Teoretická část je zaměřena na popis analytických metod zkoumajících vnitřní a vnější prostředí, které budou následně použity k analýze současného stavu a pozice firmy na trhu ve druhé částí. Hlavním výstupem je navržení různých strategických směrů potencionálního rozvoje, který by vedl k udržení a zlepšení současné konkurenceschopnosti podniku.
Návrh strategie rozvoje malé rodinné firmy
Marvanová, Iva ; Bodová, Ingrid (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na návrh strategie rozvoje malé rodinné firmy. Na základě analýzy současného stavu firmy a strategické obchodní jednotky - provozování hotelu jsou stanoveny strategie rozvoje firmy, které povedou k růstu konkurenceschopnosti firmy.
Strategie diferenciace malého podniku
Šteflová, Jitka ; Bečvářová, Soňa (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Diplomová práce si klade za cíl navrhnout účinnou a proveditelnou strategii diferenciace. Práce pak může sloužit jako cenný základ pro vypracování podnikatelského plánu založení nebo rozvoje podniku. Dle zpracované teorie je provedena analýza, jejíž výstupy odhalují směr budoucí strategie a jsou tak základem pro samotné vypracování strategie diferenciace malého podniku včetně hodnocení možných rizik a možnosti budoucího rozvoje.
Podnikatelský plán pro založení hotelu a výcvikového střediska pro psy
Glatzner, David ; Boček, Aleš (oponent) ; Bayerová, Vladimíra (vedoucí práce)
Bakalářská práce je návrhem podnikatelského plánu pro založení hotelu a výcvikového střediska pro psy v obci Kunštát na Moravě. Návrh vychází z analýzy potřeb trhu. Průzkum trhu je primárně založen na dotazníkovém šetření zaměřeném na určení velikosti trhu, typu a rozsahu požadovaných služeb. Podnikatelský plán je koncipován pro fyzickou osoby podnikající na základě živnostenského oprávnění. Součástí práce je finanční zhodnocení návrhu.
Rozvoj malé firmy
Fiedler, Viktor ; Śevčík, Jiří (oponent) ; Śevčík, Jiří (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce pojednává o možnostech a směrech rozvoje malé firmy. Popisuje strukturu malého podniku a problematiku jeho rozvoje. Analyzuje současnou ekonomickou, finanční a obchodní situaci vně i uvnitř podniku. V druhé části autor předkládá několik návrhů, jak v různých oblastech podniku rozvinout a naplnit jeho potenciál.
Rozvoj malé firmy
Chroust, Pavel ; Kulíšek, Jakub (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Diplomová práce informuje o malých a středních podnicích v ČR, konkrétně o možnostech jejich rozvoje. Obsahuje teoretickou charakteristiku odvětví a příležitostí rozvoje aplikované na konkrétní podnikatelský subjekt za účelem vytvoření návrhu rozvoje této firmy.
Návrh podnikatelského záměru pro rozšíření firmy
Peňázová, Pavlína ; Pazourková, Radka (oponent) ; Bayerová, Vladimíra (vedoucí práce)
Bakalářská práce je návrhem podnikatelského záměru pro rozšíření malé firmy paní Věry Krejčí, která podniká na trhu s pečivem. Podnikatel se rozhodl otevřít novou provozovnu v Chrasti u Chrudimi v Pardubickém kraji. Práce se zabývá segmentací trhu, analýzou silných a slabých stránek provozovny a podniku jako celku a také zmapováním konkurenčního prostředí. Návrh podnikatelského plánu vychází z analýz vnějších a vnitřních faktorů působících na firmu, které zároveň hodnotí i z finančního pohledu. Tento návrh dále reaguje na možná rizika spojená s podnikáním ve zvolené oblasti.
Návrh podnikatelského záměru
Benda, Jiří ; Milichovský, František (oponent) ; Koudelková, Petra (vedoucí práce)
Záměrem této bakalářské práce je připravit podnikatelský záměr pro založení firmy PROMARK Data s.r.o., která podniká v oboru internetových databází, direct marketingu a realizaci projektu a dalšími přidanými službami, které s tímto odvětvím souvisí i možností zajištění částečného profinancování celého projektu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 144 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.